woensdag 4 maart 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Ik heb weer een kaartje voor jullie. Als het goed is heeft de dame in kwestie hem inmiddels ontvangen, dus nu mag ik m showen.
 De mal die ik heb gebruikt is van GoKreate en de papiertjes komen uit een paperpad van.....Love me Sweet. Ik heb alle randen bewerkt met de pasta van DDD, leuk spul is dat toch.
Wat blaadjes uitgestanst en een paar bloemen erop.

Tilda en haar draakje heb ik gekleurd met de distressmarkers van Tim Holtz en hier en daar wat stickels aangebracht.
Verder nog een label gemaakt en hier ook de randjes ingesmeerd met de pasta en een paar lintjes erdoor heen gehaald. Ben alleen vergeten er een foto van te maken.

Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga nog heel even rondkijken en dan gauw naar bed. Morgen gaat de wekker weer om 05.00 uur. Pffff, maar daarna is het gelukkig weekend.

Truste voor straks.

Lieve groetjes, Yvon

1 opmerking:

Ellen zei

Ah, wat een lieve kaart heb je gemaakt. De ontvanger is er vast superblij mee.

groetjes, Ellen