zondag 20 maart 2016

Vrolijk Pasen

Hallo allemaal,

Hier dan eindelijk mijn eerste dt-kaartje voor http://mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl/
Ik hoop dat jullie allemaal komen kijken op ons nieuwe blog om te zien wat al mijn maatjes ook voor moois gemaakt hebben. En dan hoop ik van harte dat wij jullie geïnspireerd hebben om ook gezellig mee te doen. Je kunt een paar mooie digi;s van Sherri winnen.

 Voor mijn kaartje heb ik de gezellige paashaasje in pot gebruikt en heb weer heerlijk zitten kleuren met mijn potloden. Jeetje, dat was echt een tijd geleden en weer zo leuk om te doen.
De papiertjes die ik heb gebruikt zijn van verschillende merken, o.a. Magnolia en verder veel gedistressed en veel glitters gebruikt. Natuurlijk kan een mooie bloementoef niet ontbreken.

Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met mijn kaartje en dat jullie allemaal gezellig meedoen.

Lieve groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Lenet zei

Wat een heerlijk lentekaartje .

Ilonka zei

Een schitterend kaartje
Groetjes Ilonka