zondag 30 oktober 2016

Hé you.....

 Hoi allemaal, vandaag laat ik jullie mijn dt-kaart zien voor de The Sketchy Challenges waar wij dit keer een kaartje willen zien naar aanleiding van de sketch van mijn teamie Lisa: 


 Dit is mijn uitvoering geworden. Ik heb een kaart uit kraft gesneden en daarop wit cardstock gemat. Daarboven op een papiertje van Studio Light.
Ik had deze jongeman al eerder gekleurd met de distressmarkers en kon hem nu eindelijk gebruiken. Heb hem uitgestanst en het randje bewerkt met disstressinkt Frayed Burlap van Tim Holtz, het lijkt net goud.

Daarna gemat op zwart cardstock. Eronder zit nog een stukje cardstock waarop ik heb gestempeld met Vintage Photo en ook de randen weer bewerkt. De zwarte hoekjes zijn van Crealies.
Natuurlijk zou het geweldig zijn als jullie allemaal mee zouden doen, er valt een leuke prijs te winnen van 

                                    Sponsor 2016

Zien we jullie kaartjes op ons challengeblog?

Lieve groetjes, Yvon


3 opmerkingen:

Alina zei

mooi, Yvon, alles zo leuk gecombineerd!

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke kaart Yvon en Edwin komt zo mooi stoer uit.
Liefs Bianca.

Ellen zei

Wat is ie leuk.... en ook nog eens lekker stoer!

groetjes, Ellen